bitch

ska  snart till skolan och gymma sen svenska sen  slut på skoldagen  ;O  sen  kommer   la  Danne  till  mig  en stund  ska bli nice mohahah (A)'
Asså  kan berätta  om igår  va  på habeliteringen för  att  kolla  om ett  intyg  för att  jag  vill  börja  övningsköra ,detta  inty behöver jag  för att  kunna  få  övnings köra eftersom jag  har add så  måste dem  ställa  frågor osv.
Iaf  börja med att  e tant  tog med mig till ett  rum så fick jag  väga och  mäta mig  har typ krymt igen  va under  170 nu  har ju vart en 171  men  iaf sen så kom äckel göösta in  min  läkare  eller va man  säger  han börja snacka om allt han inte skulle  som inte hade ett skit med intyget att  göra  typ  sen skulle han kolla min  rygg  vad  de har med saken att  göra om ett intyg  vet jag  inte  men han  är som han  är han är väldigt  äcklig  för han sa att  jag  skulle  böja mig ner mer  och så typ tryckte han mig emot sig  skit  äckligt  så  typ  tror  jag  när han skulle  lyssna  på mitt hjärta att  han  röde mitt  bröst  inte  okay  han  är  typ 56  år  men ser ut som  700  typ  och  har  mjäll över allt .
Vet  du vem  henrik lundqvist  är  kolla på hans reklam och  lä dig  något  ;O
är så  himla trött  på denna  läkare  asså  jag  spydde  nästan  igår  och  typ  känns som jag ska  göra de  nu  oxå  när jag skriver om  de  ;S
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0