Oktober höst

Mhaaaaaaa  jag  orkar inte hahaha  massa  plugg nu ju  inte ett skit kul kan jag säga har engelska växtkunskap svenka och någon annan uppgift  asså  ahaa  jag ska inte klaga ne .
Har inte haft tid eller  lust att  blogga  har inte haft något roligt att skriva om fast det  hänt saker i helgen som vart underbara  och hoppas på att denna helg blir lika underbar  om man säger så  .
Håller  på att plugga  läser igenom boken lite  och funderar starkt på att hoppa in i duschen  och ta mig en fett jävla dusch  och sen  plugga lite igen  men  de  är inte så farligt kan ju läsa igenom 11 -50 sidor  snabbt  eller inte -.-
Humm  jag har panik  för vet inte vad jag ska  göra på en engelska redovisning som jag har på fredag men  provet är viktigare  har det imorgon ju puffff  undrar  hur det kommer att  gå  typ  (A)
Kan berätta mer om denna dag.!!!
Började halv 9  i aulan med ett föredrag  om  mobbning osv på nätet  höll på att somna  där i aulan nästan.
Sen hade  vi rast i mer än 1 timme  skit kul eller inte  för  får  aldrig vara  själv med endel i klassen utan att bara en  följer efter  utan att säga ett  ord  ,,,,,, -.-  störande  sorrry  men  jag tycker verkligen de  och  massa  skit  tar  inte  upp de  här  för vet ju aldrig  vilka  som läser  vill säga  ,,,,
neej  men  känner mig negativ  men  ändå måste ju få vara  lite negativ kan inte alltid vara positiv.
Har försökt och de har dem flesta och  nu orkar man bara  inte  längre  såå  nu  börjar det bara bli jobbigt.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0