26 SEPTEMBER

Godmorgon Godmorgon!!
Sitter och kollar på vakna just nu och börjar skolan vid 10 tiden.
Humm  jag vet inte riktigt vad jag ska berätta jooo,,, till helgen kommer jag åka till Ullared och shoppa med mamma och hennes tjejkompis och dagen innan på fredag blir det att vara med Ella och leka lite.
Denna helgen har vart cool lugn har vart och ridit på lördags morgonen och det gick skit bra tycker jag fick pigga giggolet , sen va jag hos en kompis och drack kaffe och satt och prata om massa olika saker.
Sen va jag tvungen att åka hem efter som min käre far hade vart med på ridhuset och fick en allergisk reaktion som inte hade gått över på kvällen åkte han in till auten, så va hemma och städa tog hand om min bror tills pappa kom hem.
Söndagen trodde jag skulle bli så tråkig att jag inte vet vad men det blev den inte träffade kicky 10 över tre på rese visste inte vad vi skulle gör så vi gick till donken och åt sen gick vi till rese igen och gick och sjöng på ju mer dem spottar på mig med kapten röd .
Så satt vi och träffa johan och sen kom Wille och sen stor tobbe  men sen så skulle jag köpa godis så köpte en loop (smakar som dumle)
sen skulle vi upp på taket på socker bruket  och jag har så himla tur att jag httar en 100 lapp  shiiit  vad glad jag blev då ;) haha  sen så hade vi typ inget att göra så kom bella och någon mer  så satt vi på en bänk och hade allsång kan man äga vi satt och sjöng massa olika va jätte fint alla satt och sjöng i olika ton arter .(a)
jaaa  lite av min helg då.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0