Kanske börjar 8c1

Nu så kanske jag ska börja 8c1

för att Rebecca ovesen min kompis ska börja 8a2 kanske  och jag vill inte börja 8a2 känner ja för det går några som jag inte gillar i den klassen jag menar vad är bäst att gå i en klass där man har mer vänner än typ 4 .... än att gå i en klass med typ 7-9 tjej kompisar man är  .... ?

för den klassen jag går i nu  hatar ja  de ingen i min klass som jag gillar eller är med utom becca då .....men  asså ni kan förstå för dem i miin klass som jag går i nu är lixom  ja vad ska man säga inte så smarta eller  roliga  ja ni fattar vad jag menar ...!!!! så 8c1 får de bli ..(Y)'

 men de beror ju på om becca byter klass ..^^





 
Nu kommer dagens låt ( : 

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0